Lizi - Snart får man räkna ner dagarna för att orka!

Det är så mycket i skolan och jag längtar verkligen till sommaren!

Saker att göra innan sommarlovet
- Samhälle- ön analys
- Samhälle- muntligt prov
- Svenska- Redovisning, Jonathan Swift
- Svenska- Läsa "Oliver Twist" + Tre loggar om boken
- Engelska- Grammatikprov (?)
- Företagsekonomi- Sammanställa marknadsundersökning
- Företagsekonomi- Redovisning
- Företagsekonomi- Prov
- Mattematik- Nationella pros
- Praktiskmarknadsföring- SWOT analys
- Inköp och varuhantering- Test
- Inköp och varuhantering- Fältuppgift

Detta är då vad jag ska göra innan sommarlovet + lite mer kanske som vi kommer få senare... jag har verkligen ingen ork till att plugga! Min hjärna blir mos snart!

Men men... nu ska jag fortsätta att plugga i 20 minuter tills att min engelska börjar....

Ha en bra dag alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0