Lizi - Tjoho :D

Snart är det sommarlov :D
men innan dess är det en hel del saker kvar men snart är det gjort och sen ska man njuta av att slippa skolan och förhoppningsvis kunna njuta av sommarvärmen (men vi får verkligen hålla tummarna att vädret ska bli bra!)

Va en kort dag i skolan idag, slutade redan 11:00 :D Härligt ! Dagen började med svenska där vi kollade film sen va de engelska där vi inte gjorde något vettigt als x) Sen va det Företagsekonomi där vi bara hade betygssnack :D

Efter skolan har jag inte gjort så mycket, mest slappat och kollat lite film :D Film är underbart! =)

Det är bara 5 dagar kvar i skolan + 3 praktikdagar och en skolavslutningsdag kvar bara :D Sen är det Sommar!
Den här terminen har verkligen gått sjukt snabbt, tror att det beror på att jag har praktik två gånger i veckan, vilket är super kul! :D Trivs verkligen jätte bra på Halmstads Bokhandel och jag har lärt mig jätte mycket :D som tur var fortsätter vår praktik till hösten också! :)

I helgen blir det en hel del plugg, har två prov på måndag :/ Men ska även fira morsdag på söndag! :D <3 och imorgon ska jag hem till Elin :D ! <3

Nu ska jag nog leta upp min lilla bebis :) Se om han vill leka! ;D

Blev även en liten bild på min lilla Jontis :) <3

Ha en superbra fredagskväll alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0