Nicco - SWOT-analyser och sånt

Jag lider med Lizi. Jag kräks nästan bara någon nämner ordet SWOT-analys. Hade förresten prov i mediakommunikation idag (där man jobbar med SWOT och sånt). Ett jävlig onödigt prov om ni frågar mig, eftersom vi redan gjort ett arbete under hela terminen som gick ut på exakt samma sak som uppgiften i provet. EXAKT.

Varför gör de så? Så himla onödigt! ><

Men nu över till något positivt! Studio är nåstan helt klar! Ska bara upp med några saker till (spis, gardiner, m.m.) och rikta ljuset, sen är det klart för inspelning! Vilket är tur eftersom datumet är satt till onsdag, hehe. Men bättre sent än aldrig ;)

Imorgon ska jag på handledarkursen. Sen blir Åleds gator osäkra.

Lovade ju lite bilder från Oscars konfirmation med.


Jag i kyrkan

Hela processionen ;)

Bruuuur utanför kyrkan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0