Nicco - Teknikrummet


(bilder snodda av Ida)
Idag filmade några i klassen modevisningen som textil-tvåorna hade. Jag var bildproducent (den som bestämmer vilka bilder som ska synas i bild). Första gången för mig, och det var riktigt kul, och väldigt stressigt. Ibland blev det typ panik och jag skrek typ KAMERA TVÅ, TVÅ NUUU! till stackars Ida som var bildmixer.

Men på slutet var vi riktigt synkade. På kamerorna hade vi Pierre, Jocke och Eric, och även de gjorde ett riktigt bra jobb. Lite dramatik fick vi även upplea, då Jocke höll på att svimma mitt i showen. Hörde "jag ser inget..." i lurarna, följt av Eric som sa "Jocke ser inte ut att må bra alls!". Så lärar-Pierre fick ta över en stund. Men Jocke mår bra nu och allt är frid och fröjd.

På tal om frid och fröjd, nu är vårat intern-tv-avsnitt klart, så morgon är det dags! Ska bli lite kul att se publikens reaktioner... ;)


Tänkte även visa en teckning jag började med igår.. Har haft en bild i huvudet rätt länge nu och igår hamnade den på papper.




Ha en bra kväll alla!





Kommentarer
Postat av: Jocke :D

haha " jag ser inget " xD men det gick ju bra tillslut ändå :P vi var rätt grymma andra gången ;) Du är grym på att rita btw :D

2010-05-20 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0