Elin - 2010-11-14

Igårkväll mådde jag inte speciellt bra, trodde helt seriöst att det var maginfluensa som spökade men idag har jag mått super. Min dag har jag spenderat med näsan i teoriboken och med rumpan i bilen. Läst igenom boken för andra gången och övningskört med mamma i stan. Hjärnan är fullproppat med information. Det är sjukt så mycket som man ska kunna, jag blir knäpp!

Nu håller jag på att titta på beck tillsammans med familjen och sen ska jag krypa till sängs, upp tidigt imorgon för att övningsköra ännu mer. Sen sitta på körskolan och göra några prov, sen blir det praktik till halv tio.

Denna vecka som kommer är katastrofal! så kommer inte hinna uppdatera så mycket!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0