Elin - ett sömnigt inlägg!

Mitt liv är på top praktik.hem.sova.praktik.hem.sova.praktik.skola.hem.sova.. det är så denna vecka ser ut. Är på praktiken hela tiden, skolan lite smått och direkt när jag kommer hem somnar jag, nu när jag skriver detta har jag precis vaknat från att jag somnade i soffan klockan åtta och nu ligger jag i min säng och blundar samtidigt som jag skriver för mina ögon är så trötta!

Gud vad jag längtar till helgen.. LEDIG! Det blir mycket slappande hemma men också thanksgiving hemma hos Amanda. Ska bli så himla roligt, kalkon, pajer och massa annat god mat.. jag längtar.

Nu ska jag fortsätta sova och försöka se till så att jag inte vaknar till så mycket att jag inte kan fortsätta sova heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0