Elin - idol och maskeradfest

Tjolahopp!

Just nu sitter jag och väntar på att gelen i håret ska torka ( kommer ta några timmar). Under tiden underhåller jag mig att titta på idolavsnittet från igår eftersom ida och lizi kom överrens om att vi inte skulle se det. Jag läste i tidnigen att Geir åkte ut, kanske bra eftersom han legat sist nu några gånger i rad men han var en av mina favoriter. Han sjöng ju så grymt bra.

Ikväll är det somsagt var maskeradfest. Riktigt taggad är jag inte men det lär jag bli sen när jag ska hem till petra vid halv sex tiden. Jag hittade även precis en till sak som jag ska fästa ihåret.. jag ser lite ut som en grekisk gud i detta lilla hårband, men det blev bättre med än utan.

Jag ska ha håret uppsatt i en knut och sen en blå klänning med tyll (heter det så?) och sen hemmagjorda ballerina skor, gjort med sockar och vitt band från panduro. Förhoppningsvis tar jag mig själv i nackskinnet och tar en liten outfit bild.. men förvänta er inte mycket då ni vet hur duktigt jag är på att göra saker som jag säger ;). 

Nu ska jag koncentrera mig på idol.. hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0