Elin - Otroligt

alltså det är helt otroligt..idag gick jag upp halv sju trots att det är höstlov! Nu kan ni nog undra varför men jag skulle övningsköra med pappa inne i stan innan han skulle iväg. Men det helt otroliga är att jag har inte sovit någonting mer idag? Jag borde vara super trött men det är jag inte...det måste ha varit något som slagit slint i huvudet.

Eftersom jag varit upp nästan tidigare än tuppen så har jag hunnit med massa saker. Jag har tittat på last song med syster och jag kan erkänna att tårarna bara rann och rann och rann, den var sjuk sorlig och lycklig.

Jag provade min outfit inför Amanda Fs maskeradfest imorgon. Jag ska vara ballerina så fixade håret och sminkade mig för att det inte skulle bli panik imorgon, har även fixat alla kläder och grejs so i am ready to parteyy!

Sminkade även syster, super bra blev det, blev lite foton men de blev inte så bra som vi tänkt så bilderna håller vi för oss själva.

Spelat kort och lagat lunch och städat köket har jag också gjort.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att fräscha till mig lite, håret är fullt med gele och ansiktet är fullt med smink. Efter det blir det god mat. Kycklingfile och pasta står först på listan

Sen blir det hem på fredagsmys hos Lizi med Ida, såklart lizi med. jag hoppas hoppas på att vi får titta på idol, men jag vet om att varken ida eller lizi tycker det är värst intressant! =)

Puss och hej Leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0