Elin - trött, seg och härligt lördag!

Det blev inget bullbak, ingen städning av dagis utan bara en massa teori plugg! Jag har läst och pluggat in en så länge halva teoriboken! Huvudet är fullt och allt bara snurrar runt i en stor smörja. Allt börjar så smått trilla på plats, så resten av boken får tryckas in imorgon.

För en liten stund sen övningskörde jag till oskarström för att hämta lillasyster och hennes kompis på fotbollen. Körningen blir bättre och bättre men fy för att köra i mörker och spöregn. Man ser absolut ingenting. Åkte inom Ica för att köpa lite onyttigheter till ikväll. ikväll är jag inte lika trött så tror nog jag orkar se på en film eller något bra som går på tv!

Mamma står nu och lagar ihop en pastagratäng med kyckling. Ett nytt recept som vi inte har provat på så vi får väll se om det går att äta.

Nu kallar hon på mig så får väll gå och hjälpa till!

See you later alligator ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0