Elin - sovmorgon egentligen

Inte ens denna fredagen kan jag ta min långa sovmorgon. På fredagar börjar jag inte förrens klockan ett så har räknat ut att jag kan sova till klockan tio. Men till saken.. Varje fredag har jag anting pluggat i skolan innan lektionerna eller så har jag spenderat några timmar på körskolan. 

Och idag entligen så kunde jag få min sovmorgon men nej, då ska det hagla så mycket att jag inte vill låta Balder vara ute i hundgården. Går ut och hämtar honom och sen har han betett sig som en redig gris, hoppat, river sönder fotöljen, skällt och morrat. Nu har det slutat regnat så han får gå ut i hundgården igen. Det gör faktiskt lite ont att han tvingas vara där ute men han lär riva huset annars.

Idag ska jag till skolan (som vanligt), tar bussen vid halv tolv efter det blir det en fika på stan med Amanda och några fler. Sen ikväll blir det hemmakväll med popcorne och idol.

Ska ni hitta på något trevligt idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0