Lizi - Får hålla mitt löfte!

Om att lägga ut en av bilderna från The Studio :)



Jag köpte 4 bilder och denna blev jag mest nöjd med :)

Det va en rolig upplevelse att vara på The Studio, det ändå va att vi fick vänta väldigt mycket men kul hade vi :)

Idag är det skola till 2 men man är ju inte hemma försen vid tjugo i 4 :/ Jag gillar inte bussar, det tar så lång tid att komma hem eftersom det aldrgi går bussar på de tiderna jag vill. Just nu sitter jag i en av skolans datorsaler eftersom jag idag som varje tisdag har 3 timmars håla... Blää...
När jag kommer hem blir de nog att städa en del och om det blir lite finare väder ska jag nog ut och fotografera lite också :)

Hoppas alla får en bra tisdag och en fortsatt bra vecka!


Kommentarer
Postat av: KATARINA

snygg Lizi!;)

2010-10-05 @ 10:01:12
URL: http://kpezer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0