Nicco - Filmning

Eftersom jag är lat så har jag snott bilder av Ida igen. Denna gång från filmningen igår då våra otroliga skådespelare blev lite Halloweeninspirerade... ;)


Jag sminkar Issa. Blev grymt nöjd med både håret och sminket ;D


Tydligare bild på sminket


Issa, Zara, Kevi och Ahmad. Kolla hur sjukt läskig Zara ser ut :S
Cred till Amme som sminkade henne :P


Min del av inspelningen, i Bergmansalen på Sture. Lägg märke till min OTROLIGA kittel av papier mache. Under den står en rökmaskin och en redhead med grönt färgfilter. det blev grymt häftigt! Vill ni se resultatet så kolla på veckans interntv-avsnitt, det är HALLOWEEN-SPECIAL!!! :D


Kommentarer
Postat av: Mickan

Issa blev skit grym!! :)-diggar håret :D

Bra jobbat ;)

2010-10-28 @ 10:57:56
URL: http://runemyra.blogg.se/
Postat av: Mickan

Issa blev skit grym!! :)-diggar håret :D

Bra jobbat ;)

2010-10-28 @ 10:58:09
URL: http://runemyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0