Petra - Who dosen't love the weekends?

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå vilken helg!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tänk att det är Petra som skriver.
Jag skriver inte bara i bloggen, utan skriver världshistoria.

Sitter för tillfället och ska plugga Projektarbete, men tänkte kika in och skriva lite om min underbara helg innan! :)
I Lördes var det massa party hos Angelica! Kvällen var mycket trevlig med pommes till "nattamat" och underbart umgänge! Fast kvällen gav mig smeknamnet glaskrossaren, vilket kanske inte är det bästa man kan åstadkomma XD. Ja, jag står för festen i alla fall ;) med en Party Petra i farten så är det ALDRIG lugn och ro... XD

Sen i söndes, var det Malmö som väntade... och ja.. det var kul! Väntan ggr 50 men trevligt sällskap skapar en trevlig dag! Tack alla fina myndiga älskade vänner!
Dock är jag inte fotogenisk och lyckades inte få några bra bilder alls...
köpte därför inga... men vi får se om det kan komma upp andra fina bilder som ni ska få ta del av... vi får väl se.

Nej hörrni.. jag är aldrig bra på att fatta mig kort, lyckades ganska väl med det nu om jag får säga det själv. Nu ska jag se om jag kan hitta lite bilder.

Ha'ett bra!
Kram

















Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=QXM_-EAKgPE

2010-11-16 @ 20:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0