Elin - dålig på att komma på rubriker

Tjohsan allihopa!
Hela dagen har jag suttit och pluggat, jag hoppade till och med över en lektion för att hinna med allt då jag kände att tiden inte riktigt räckte till. Nu har jag kommit i kapp lite och det känns lite bättre. Nu har jag en uppsatts kvar och att plugga på histora provet kvar och några frågor i religion och sjukvård. Men det känns som om jag har kontroll på allt nu. Imorgon ska jag till skolan och efter det ska jag stanna kvar i stan med Frida och plugga på biblioteket eller så ska jag åka och köpa skor. Sen så kommer både fredag och lördag bestå av plugg och tjejfest hos Angelica. På söndag ska jag, Nicco, Petra och Lizi åka ner till Malmö, till the studio. Det ska faktiskt bli vädligt roligt och spännande.

Nu ska jag börja skriva på den sista uppsattsen och sen ska jag krypa till sängs.

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0