Elin - Mamma mia

Tjolahopp mina vänner!

Idag gick jag upp redigt tidigt, redan halv nio faktiskt. Mamma bestämde att vi skulle åka och plocka äpplen i båstad. Det blev en väldigt mysig förmiddag och jag övningskörde både dit och hem. Klockan sprang iväg och vi var hemma vid tre tiden. Meningen var att jag skulle plugga teori och skriva klart en uppsatts i Svenska B men istället somnade jag vid tv:n.

Nu ligger jag och tittar på Mamma Mia men funderar på om jag ska krypa till sängs. Det är ingen sovmorgon imorgon så ska upp tidigt tidigt. Har även körlektion på eftermiddagen så måste vara fit for fight. Imorgon ska det tränas speglar och trafikljus grejs.

Har ni haft en mysig söndag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0