Elin - nagelfixelifix

Tjoho=)

Allt bra med er? Med mig är det bra, ät trött som en gris så jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Håller på att fixa mina naglar igen. De förra trillade av innan jag hann ta ett fint foto så ni får se på dessa istället. Jag köpte även idag ett graffiti nagellack, det delaar typ på sig, det kommer bli så coolt när det är färdigt.

Idag hade jag även mina första körlektion på körskola. Det gick svindåligt och det blev bara pinsamt. Glömde växla, körde för fort, körde för sakta,  bromsade för mesigt och blablablabla... Hoppas att nästa lektion på måndag går bättre.

Jag gör som sagt mina naglar och samtidigt proppar jag i mig godis. Jag har ju sagt nu en bra tag att  jag ska sluta äta godis och andra onyttigheter men har inte lyckats. Så på måndag har hela familjen satt ett godislöfte, vilket innebär, inga chips, ostbågar mm, inget godis & ingen läsk. istället får vi käka popcorne.
Familjen Mårtensson ska bli nyttiga!

har ni haft en bra dag idag?


Kommentarer
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, cool blogg du har :).. ha det häftigaste

2010-09-04 @ 00:15:00
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0