Elin - Söndagar ger ångest

Känner ni också att varje söndag ger typ ångest. Varje söndag känner jag lite panik i magen.

* Att behöva gå och lägga sig tidigt
* Rålugga och ha panik för alla läxor man inte gjort
* Att behöva gå upp tidigt
* Att man har en hel vecka framför sig med massor som ska göras.

Varje söndag vill jag bara att helgen precis ska ha börjat. Att det ska vara fredag och att jag har hela helgen framför mig. Varför måste allt gå så snabbt?

Annars idag så har jag pluggat lite teori, fixat med en massa tvätt och tittat på Camp Rock 2 final jam eller vad den nu heter. Jag har även fixat nya lösnaglar på mig och syster. De blev faktiskt hur bra som helst, jag tycker att det ser lite ut som naglar man gör på salong om jag får skryta lite ;).

Snart börjar jakten på lyckan som jag ska titta på och sen blir det sängen :( En ny dag i morgon med mycket som ska göras, skola och körskola!



Ha det bra vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0