Ida - Fullt upp idag

Är hungrig. Är trött. Har slutat skolan. Ska jobba.
Japp, japp - har haft fyra lektioner idag; Filosofi, Naturkunskap B, Matte C och nu sist Aktier och obligationer. Fullt upp från 8.20 fram tills nu, förutom en liten håla på morgonen. Då drog dock jag och Amanda och mötte upp Sosso med vän för ett kort litet infomöte om Asti. Kanske ska vara med på ett utbyte med Italien nämligen, kuuul!

Fem minuter kvar, sen går bussen in till stan. Då blire köpa lite mat så jag blir pigg igen inför jobbet. Jobbar 17 -21 idag. Huuuh :/

Hörs imon, pusselipuss!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Kul att läsa hur din dag varit:) Själv försöker jag disciplinera mig själv till att göra skolarbete men så mycket annat lockar när jag har tillgång till Internet (är på skolbiblioteket).Var jobbet jobbigt? Ska du vara med på utbytet?

KRAMAR

2010-09-10 @ 15:17:47
Postat av: Ida

Samma här! Har svårt att disciplinera mig till skolarbete när jag sitter vid datorn fast jag i princip har tillgång till internet 24/7! Jobbet var jobbigt fram tills jag kom dit - ska jobba imon och övermon med. Ska inte vara med på utbytet.



När kmr ditt internet?

2010-09-13 @ 12:40:24
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0