Petra - WOW ett inlägg!

OMG!

Kan ni tänka er att ni entligen ska få ett inlägg från den personen som alltid har så mycket annat att göra, att hon inte ens hinner skriva ett inlägg!? Haha men det är sant, här är ett!

Lördes var super! Partygirls så det skrek om det. Vet inte hur plengänget egentligen kände sig dagen efter. Själv var man pigg som en näktergal, fit for fight always ;) !

Igår fotade Lizi mig och mina hästar, blev luvliga bilder! Inte för att jag är den finaste, men ljussättning och allt var bara magiskt! Jag älskar dem allihopa, att det var svårt att radera några av dem 714 bilder som Lizi tog under bara loppet av drygt 1.5 timma! XD galning du, Liz! :) <3
Ni kanske får ett smakprov såsmåning om. Mina kära vänner kan ju kolla facebook ;).

Idag är det måndag då ja... en helt vanlig måndag. FÖRUTOM att jag ska träffa Pau! :) Ska upp på ett möte och får träffa den här fina pepparkakan på köpet ;). Haha det lät billigt... inte så jag menade. Pau är dyrbar! :)

Ida sitter bara några datorer ifrån mig, i den stora allmäna datorsalen. Hon ser ganska bekymrad ut, håller mobilen vid hakan och stirrar in i datorn. Vill inte veta vad folk skriver om mig XD. Ida är i alla fall väldigt fin idag, men nya fina skor och en fin uppsatt hästsvans som gungar när hon går... väldigt charmigt, som på filmer ni vet;). Haha, gulle Ida...

I den här datorsalen sitter då också jag, och stirrar kanske ännu mer in i datorskärmen. Dessutom skriver jag fanatiskt och ler för mig själv ibland. Jag är fan hopplös jag, helt otrolig! Snart börjar min samhäll. Rädda mig...

Något ni bör notera är att jag var uppe till HALV 12 igår! Höll på som en galning med bilderna och hann helt enkelt inte lägga mig tidigare... hopplöst! XD

Nu ska jag göra något vettigare, kanske träffa Lizi? :) slutar 16.40 idag, så´det gäller att underhålla sig ;) XD :D

Ha en fortsatt strålande dag läsare och bekanta!
Det ska jag ha! :)


kramar från


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0