Elin - en helt vanlig onsdag

Nu har jag stirrat in i datorn i snart två timmar och jag har inte kommit någonstans med varken slutarbetet i turismen eller projektrapporten. Det känns inte heller som om jag kommer hitta någon motivation till att ta tag i det ordentligt heller även fast det är två rätt så roliga arbeten att skriva. Det är ju för fasiken påsklov.

Jag struntar i allt plugg idag med och börjar på alvar imorgon och på fredag. Jag lär ju hinna tre arbeten på två dagar (säger jag nu). Istället ska jag ta ut min lilla bebis från hundgården och ta med honom på en långrunda, sen ska jag sätta mig lite i solen om det fortfarande är framme när jag kommer hem.

Vår ovanvåning är dessutom på totalrenovering. Nymålade väggar, nyslipat och målat golv och pappa håller nu på att tapetsera en fondvägg. Det ska bli väldigt roligt att se när allt är klart, inredning och allt annat som ska på plats. Ny soffa, tv,n ska upp på mattan m.m.

Nu måste jag ta hand om min lilla bebis innan han dör av trisstess i hundgården.

Ha det mega super kanon bra idag!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Cute! :)

2011-05-09 @ 16:49:47
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0