Elin - Jag och sova fungerar inte riktigt

Jag kommer nog aldrig lära mig att man ska gå och lägga sig när man är trött. Istället tvingar jag mig själv till att vara uppe tills jag blir helt svimfärdig. Det är jag nu och klockan är halv fyra. Sjuk!

Denna långa lördagskväll spenderades hos Amanda B. Hon har ett litet sminkparteyyy och det var väldigt trevligt.
Vid tio for jag in till stan för att köpa godis till mig och syster. Min kära syster hade försökt på alla sätt och vis att få mig att köpa godis, men alla affärer hade stängt förutom hemmakväll inne i stan. Vi tittade på 27 dresses och tryckte i oss 1 kg godis. Sjukt det med.

Nu måste jag verkligen sova, som jag för det mesta behöver. Imorgon ska jag och Amanda B göra klart vårt projektarbete, och det kommer krävas pigga ögon. Dagen kommer spenderas framför en dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0