Elin - Påskafton

Glad påsk allesammans!

Kanske lite sent och skriva det nu när klockan är över tolv men har inte haft tiden till att sitta vid datorn idag. Redan klockan halv åtta steg jag upp idag, kilade bort till idas kaninen och gav dem mat och städade till dem och sen bar det av till Ikea. Vi köpte en ny soffa, två fotöljer, tv.bord, tv.bänk och lite annat som vi behöver till vår nya övervåning. Vi kom hem runt halv tre och då la jag mig på studsmattan och somnade.

Vid fyra tiden gick jag och syster ut med Balder och sen gjorde vi oss iordning för att åka till stranden med ett par kompisar. Vi hade bestämt att vi skulle köra inom maxi för att handla lite picnik men allt var ju stängt. Så det fick bli Max hamburgare. Det blev i alla fall en mysig tripp till stranden och sen vid nio blev det att jag och Liz satt ute på altanen i två timmar och snackat om allt och ingenting. Super mysigt!

Nu ska jag snart krypa till sängs då PRIO 1 imorgon är att den ska bli klar. Då slipper jag ha den efter mig när skolan tar fart igen.

Har ni alla haft envmysig påskafton?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0