Elin - Sommarvärme!

Godmorgon!

Att jag aldrig ska gå och lägga mig i tid så jag kommer upp i tid. Dagen blir ju så fruktansvärt kort när man sover såhär länge. Magen min kurrar så ska snart gå ner och käka lite frukost/lunch.

Idag steker solen på och det verkar som om det är riktigt sommarvärme ute. Jag vet dock inte då jag inte stigit upp ur sängen än. Idag blir det en dag fullspeckad med grejer. Vid halv två ska jag ta bussen in till stan. Träffa Petra och Lizi och ha en galen shoppingrunda, bla inhandla grejer till Rhodos. Vilket påminde mig om att jag måste skriva klart packningslistan ( tjejerna ville ha en sådan) samt skriva ut den. Senare på kvällen ska jag jobba lite snabbt på dagis (städa) och sen sticka hem till Lizi, grilla och sen blir det sleepover till 100 procent.



Nu måste jag upp och hoppa så att jag hinner göra mig iordning.

Ha en super bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0