Lizi - Bio igår

Igår var jag och Elin på bio, vi såg "Hur många lingon finns det i världen". En film jag rekomenderar er att se! =) Det va en mysig film med bra budskap i sig, det är ingen film kan kanske ser flera gånger men man måste ha sett den en gång i alla fall! =)



Idag är det måndag och idag har inte varit någon rolig dag i skolan direkt, har haft prov och nu har jag en lektion där jag inte har nått att göra och sen är det matte! Inte kul! Men efter skolan blir det en liten runda på stan med Elin =) Sen blir det hem och då väntar läxor och troligen blir det att springa en runda med pappa också :P

Men nu ska jag se om jag kan hitta något vettigt att göra denna lektionen.

Jag hoppas ni alla får en helt underbar vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0