Lizi - Springa i regn och livsåskådningsdag

Igår så hade jag och Petra planerat att springa men då det regnade blev det att vi stannade inne och åt en massa x) Men senare vid sex-tiden regnade det bara lite så vi bestämde oss för att springa, eller ja... Jag blev övertalad :P Haha Så på kvällen va man super trött :P Men de va skönt ändå!

Idag skulle jag igentligen varit ledig som jag brukar på onsdagar men idag skulle vi ha llivsåskådningsdag, så nu sitter jag i skolan och väntar på att det ska börja... Sen efter skolan blir det att träffa  Madde och hennes lilla Vovve =)

Nu ska jag nog gå och göra lite matte kanske, har ju prov på fredag... :(

Ha en SnajsNajs onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0