Elin - 16 februari 2011

Tjenixen!
Jag var för en stund sedan och lämnade lillasyster och hennes kompisar på deras fotboll uppe vid skolan och samtidigt passade jag på att köra inom vår lilla affär och köpa lingonsylt och frimärke.

Jag har inte fått gjort alls så mycket som jag velat ha gjort idag, jag har sökt ett jobb (vilket är bra) men sen har jag inte gjort något annat än varit ute med hunden och degat framför datorn.

Pappa står i köket och lagar fläskpannkaka, anda lillasyster är borta på dagis och städar, mamma är på möte och om cirka 30 minuter ska jag köra och hämta fotbollstjejen i familjen.

Men nu ska jag kela med Balder.

Har ni gjort något roligt idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0