Elin - alla hjärtans dag

Hade en helt underbart mysig kväll igår med några av mina bästa vänner. Det blev skräckfilm och massor av godis och mycket snack, snackemajor som vi är.

Bilderna nedan får visa hur mysigt vi hade det. Såhär vill jag spendera alla mina hjärtans dag.


Mamma lagade söta hjärtbiffar till oss till kvällsmat.

Bakade söta hjärtkärleksmums till vännerna

Dukade upp med choklad, rosa godisar, saft, ljus och kärleksmums.


Fick en söt ros av Petra och Amanda, Angelica och Victora gav mig en liten söt kruka med rosa rosor och geléhjärtan + under dagen fick jag en massa goa kramar.


Av mammi fick jag en söt pandora berlock, svårt att se på bilden men det är små hjärtan på den.

Hoppas ni alla hade en super mysig dag tillsammans med nära&kära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0