Elin - Åter igen torsdag!

Ja, då var det torsdag igen. Har precis gått upp och fixat mig och ska snart köra iväg och köpa lite papper så att jag kan skriva ut mitt cv & personliga brev, sen så ska jag åka överallt och lämna ut dem. Jobbigt värre.

Men först ska jag äta lite frukost/lunch och gå ut en liten sväng med Balder.

Just det, ska inom Banken också och sätta in lite pengar som jag har haft lite överallt i huset också. Nu innan Stockholm kan det behövas lite pengar på kortet.

I eftermiddag kommer Amanda hit och då ska vi arbeta på vårt projektarbete, innan dess ska jag ta fram lite mer recept än dem jag redan hittat och komma på lite ideer till hur vi ska skriva.

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: fredrika

Går inte du i skolan nu ? :)

2011-02-17 @ 15:23:01
URL: http://ffredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0