Elin - många bollar i luften

Det är så mycket som händer nu att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Om några veckor har jag ett stor historiaprov + en histora inlämning så jag borde egentligen börja plugga just nu, men imorgon har jag ett arbete i privatekonomi som ska lämnas in och även ett arbete i Turism som redan är en vecka försent så prioriterar det först. Samtidigt så måste jag skicka in en massa jobbansökningar eftersom det inte är många månader kvar tills jag slutar skolan, men allt som har med jobb och anställningsintervjuer gör mig nervös. Men saker som måste göras så får ta ta i det nästa vecka.
   Men det roliga i det här är att imorgon ska vi åka till resebyrån och betala första betalningen av vår resa till Rhodos i Maj. Det ska bli så sjukt underbart att jag önskar att det vore Maj just nu!

Nu ska jag skriva klart det sista i mitt privatekonomiarbete och sen titta på en film och sen sova. Imorgon är det första skoldagen för mig denna vecka. Känns faktiskt som det har varit lite lov.

Har ni haft en bra torsdag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0