Elin - Min söndag

Godmorgon eller det är ju egentligen tidig eftermiddag. Jag har varit vaken i några timmar och precis ätit några lunchmackor med nutella på. Denna dag ska jag spendera hemma (ovanligt?) och plugga, städa och söka jobb lite överallt. Först ska jag bara samla lite motivation.

Imorgon är det skola som vanligt, men endast en lektion. Detta är sista vecka på hela terminen då jag kommer ha såhär soft schema som jag har haft nu i snart fem veckor, för snart kommer alla andra i klassen tillbaka från sin praktik. Wonderful! Hur ska ni spendera er söndag?


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej:) Haft en bra helg?:)

2011-02-13 @ 23:03:22
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0