Elin - snarkelisnark

Hela familjen inklusive en liten hund ligger i vårt sovrum hos farmor och farfar och snarkar HÖGT. Men jag däremot ligger klarvaken och snackar med Ida. Men jag tror nog att om jag lägger ifrån mig daton och lägger huvudet tillrätta på kudden så lär jag somna jag med.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, kanske blir det en tripp till ikea. Isåfall ska jag se ifall jag hittar lite gosedjursfiskar till min outfit som jag ska ha på studenfesten på torsdag. Den kommer bli suverän alltså! Så det vore helt enkelt bra om vi åker dit. Kvällens aktivitet blir att fira mitt lilla kusinbarn som fyller år ( har skrivit detta innan men skriver det igen) Och det ska bli både mysigt och roligt! Älskar släktkalas.
Nej nu måste jag nog sluta knappa på datorn innan pappa vaknar irriterat och säger till mig!
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0