Elin - Söndagen kallar

Godmorgon! Sovit gott?

Jag själv har sovit som på nålar, tjejerna somnade inte förrens klockan närmade sig halv tre, ( bara för att jag denna kväl var skit trött och ville somna redan tolv ) men kunde inte gå ut och säga till dem att det var dags att sova för de var så otroligt gulliga, låg där ute och viskade och skrattade precis som det ska vara på sleepovers.

Men jag trodde i alla fall att de skulle sova till klockan var nio, halv tio men när klockan slog åtta började de leka ballongleken, det hoppades, skreks och skrattades och ibland fick man höra, SCHHH ni väcker Elin och Amanda. Sötungar.

Idag är det i alla fall söndag. Dagen innan måndagen vilket innbär lite ångest och små klumpar i magen för att det är dags för skola igen.

Min söndag ska jag spendera med historiaboken, på dagis (städjobb) och i biosalongen. Klockan två ska jag och Amanda överraska Julia med bio. Trassel i 3D. Tror hon har velat se den rätt så länge och dessutom vill både jag och Amanda se den!



Sen ska jag väll bara njuta av att det söndag. Äta rester från godispåsen, äta mammas goda söndagsmat pch titta på Wallander.

En söndag ska precis se ut såhär!
Ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0