Lizi - Otur eller vad?

Jag har sån otur... jag har haft praktik två gånger i veckan i ca ett år och har under den tiden inte varit sjuk en endaste gång. Men idag skulle vara min sista dag på praktiken, hade planerat att bjuda på smaskig fika och få säga tack för att jag har fått vara där, men självklart så blir jag sjuk! Vad är oddsen liksom? Va jag tvungen att bli sjuk just den sista dagen? Moooooor säger jag bara! Men får åka dit nästa vecka och lämna lite fika och tacka för allt!

Så nu har jag då inte praktik längre så nu kommer det bli att helt fokusera på skolan den sista tiden. Kommer att sakna praktiken lite faktiskt, de är långa dagar men nu när man har varit där i ett år kommer det att kännas ganska så tomt....

Så idag kommer jag bara ligga hemma och inte göra nått då min kropp bara orkar ligga i soffan... Någon som har några tips på vad man kan göra när man är sjuk om man liksom inte vill ens flytta sig från soffan? :P Har ni några tips så skriv gärna en liten kommentar :)

Hoppas ni får en bättre dag än den jag kommer att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0