Att se drömmar...

Jag är inte den bästa på att uppdatera bloggen... men idag känner jag att jag verkligen har något att skriva och tänkte därför att ett blogginlägg vore susen!

Trots att det är nytt år och allt, så känns ingenting bättre.
Jag känner mig mörkare än någonsin, som om någon ritat min värld med en svart krita...
Jag mår dåligt... allting runt omkring mig gör mig bara ledsen..
Ni vet hur det är när man är så sjukt depp, allt känns meningslöst.
Nej, jag är inte Emo... verkligen inte! Jag måste bara få säga lite, yttra mig om tankar som fyller den svarta färgen i kritan...

Det finns alltid ett leende som lyser, jag beundrar det starkt.
Det finns alltid ett varmt hjärta, som jag håller tag i starkt.
Det finns alltid en vänlig själ som jag förlitar mig till.
Det finns alltid en trygghet som jag lutar mig på.

Oavsett hoppas jag att detta kommer bli saker som formar mitt år...
Jag vill leva upp till horoskåpets förhoppningar om att 2011 ska bli fiskarnas kärleksår...
Så var är du min prins ;)? haha
Bara till att stiga fram!
Det är nu du behövs... XD ;)


God natt Folks!
Gott nytt!

Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0