Elin - 4 januari 2011

Helloew mina vänner!

Dagen går fort när man sover länge. Klockan är redan halv fyra och jag har inte gjort så mycket mer än att äta och plocka undan lite på både mitt och amandas rum. Vad har jag fått för smäll i huvudet som plockar undan på min systers rum?

Vid halv fem ska jag göra in till friskis och svettis och köra ett medel/puls pass, men först ska jag inom stan och lämna tillbaka några hyrfilmer vi hyrde förra veckan.  Ska se ifall jag får med mig Sosso till träningen, det är faktiskt svin tråkigt att träna själv!

Resten av kvällen ska jag bort till dagis och städa. Jag har ju min systers städning denna vecka så det blir dubbelt upp men det betyder mer pengar till mig! Jag ska även städa här hemma för imorgon kväll kommer några av våra skånekompisar hit och stannar här ett par dagar. Alltid lika roligt med gäster, förutom att man behöver städa.

Har ni hittat på något roligt idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0