Elin - 1 januari 2011

Godmorgon
efter en lång och skön sovmorgon vaknade jag vid tre tiden. Det var riktigt skönt att kunna sova så länge. Det behövdes efter nyårsfirandet igår. Även fast det blev än väldigt lungn kväll med fem av mina bästa vänner med middag och mys så tar det ändå på krafterna. Nu är det i alla fall ett nytt år med nya möjligheter. Jag har många nyårslöften. Men det är samma nyårslöften som jag hade förra året som jag inte lyckades hålla. Ett är bland annat att jag ska lämna in alla skoluppgifter i tid, får se om jag lyckas detta år.

Min kära lillasyster är just nu på gran canaria med sin kompis. Jag är lite smått avundsjuk för när hon kommer hem kommer hon vara brun som en pepparkaka och det vill jag också vara.

Hade ni en bra nyårsafton?


Kommentarer
Postat av: elin

Hej !

Såg att du använt ricinolja. Vad tycker du om det och har ditt hår växt mycket under tiden du använt det ? :) tack för svar

2011-01-02 @ 02:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0