Elin 12 januari 2011

Klockan börjar närma sig tolv och jag ska snart krypa ner i min varma säng och sova. Sjukvårdsboken hittade jag igår precis innan jag skulle lägga mig och har pluggat lite men känner mig inte alls förberedd för provet imorgon. Patogena, apatogena, aseptiska, resistenta, MRSA, VRE, TBC, punktstädning, städrutiner, smittokällor, smittvägar, desinfektion & microorganismer. Det är så sjukt mycket man ska kunna, som värsta naturkunskapen. Som tur är hinner jag plugga lite imorgon innan provet om det nu kommer göra något nytta. Det får vi se.

Träningsvärken från KIboxningen i måndags började inte kännas förrens idag och lär vara värre imorgon då jag var på Yoga idag och tränade lite till. Även fast yoga ska vara avslappnande så tränas varenda del i kroppen samtidigt. Super bra! Imorgon blir det spinning med Sara och antagligen Amanda med.

Men nu somnar jag här framför datorn..
Natti Natti och sov så gott mina vänner

just det.. jag var dessutom och tittade lite på balklänning. Hittade en som var ganska lik den jag har tänkt på men i ska vänta tills Jag och mamma varit i Falkenberg och tittat. Balen närmar sig med stormsteg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0