Elin - är vare tomt

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har inte så mycket att skriva om helt enkelt. Vaknade vid nio av att Lillasyster kommer uppspringande som en galning och skriker att hon försovit sig. Från nio till klockan elva låg jag och halvsov och sen så gick jag ut på en långrunda med min lilla bebis. Sen har jag ätit, tittat på tv och nu så sitter jag vid köksbordet med två datorer framför mig, en med alla möjliga bloggar uppe och en med det jag egentligen borde göra, uppsatts i sjukvården. Men detta är ju så mycket roligare.

Men mitt samvetet säger nog nu att jag borde sätta igång så jag blir klar. såå... ja vi hörs

Jag verkligen älskar att ha så mycket tuggummi i munnen att man kan blåsa stora bubblor som täcker hela ansiktet.

PuSsHeJ LeVeRpAsTeJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0