Elin - det blev inte riktigt som jag tänkt mig!

Jag som skulle lägga mig tidigt idag, vad gör jag uppe nu? Jo, även fast det typ inte fanns något roligt eller spännande på tv fastnade jag framför den i alla fall. Låg och zappade mellan alla möjliga konstiga kanaler. Tillslut hittade jag CSI som var rätt så spännande och därför känns det just nu som om det smyger runt en massa läskiga män runt mitt hus. Usch vad jag inte gillar att vara vaken själv i ett stort hus med en massa fönster :(

Nu har jag i alla fall hoppat ner i min varma säng och ska nu släcka lampan. Först ska jag bara checka ifall några bloggar har uppdaterat.

Sovgott


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Vinnarna av dagens Sweetie är dragna så kika in och se om du är en av de lyckliga vinnarna ;)



annars allt bra idag?? :D

2011-01-20 @ 11:08:00
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: jo då helt okej!!

vad händer till helgen då?? :b

2011-01-20 @ 12:11:10
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0