Elin - en helt vanligt dag

Tjenixen!

Nu har jag skickat in sjukvårdsuppsattsen, tittat på några avsnitt från OC & ätit mat. Denna kväll kommer förmodligen bli som alla andra kvällar mitt i veckan. Ska försöka att gå och lägga mig lite tidigare så jag kommer upp imorgon och kan impa lite på mamma genom att dammsuga hela huset, fixa i tvättstugan, gå ut med Balder och lite sådant smått som är tråkigt att göra när man kommer hem från jobbet. Imorgon ska vi dessutom när mamma slutat åka in till stan och köpa balklänning. Tror jag har bestämt mig för vilken jag ska ha så imorgon får ni förhoppningsvis se hur den kommer se ut!

 Nu ska jag ta och göra något annat vettigt.
Hoppas ni haft en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0