Elin - Från Lund till Halmstad

Nu är hela familjen Edlund hemma hos oss här i Halmstad, de kom väll hit vid halv sex tiden och innan dess hann jag handla mat till hushållet vi kan ju nu säga att vi är tio stycken i denna familj ett par dagar, köpa snöskyffel till pappa, måla naglarna, titta på tv, dammsuga övervåningen, jobba på dagis ( ca 30 minuter).

Nu sitter jag och Emmie i varsin soffa med datorn i knät med The Proposal på tv. Resten av familjen mårtensson och edlund gick och la sig för en halvtimme sen. Det är bara vi som är dessa stora nattugglor. Men ögonen börjar faktsikt bli en aning "grusiga". 
 
en del av det galna skånegänget!

Imorgon har jag ingen aning om vad vi ska göra men det blir väll antagligen att göra något mysigt allihopa, åka skridskor kanske!

Men nu ska jag i alla fall släcka ner! Vi hör kanske imorgon eller inte beroende på vad vi hittar på.

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0