Elin - nu nöjer jag mig med ett G

Jag sitter här och försöker skriva om alla uppgifter i alternativ medicinen. Vi har haft under förra terminens gång föreläsningar om bland annat zonterapi, kristallhealing, magnetterapi, mindfullnes och massa annat. Jag vet inte riktigt vad jag gjorde för misstag i uppsattserna men det räckte inte mer än till G, chans att göra om uppsattserna men när jag inte förstår vad det är jag ska lägga till då jag redan har en massa och jag har endast imorgon på mig så bestämmer jag mig här och nu för att jag låter det vara så..istället kommer jag satsa gärnet på de andra ämnena denna sista termin. Denna kursen lägger jag bakom mig. Det var i alla fall inte ett IG. Ett g mer eller mindre gör faktiskt ingenting för mig. Inte när jag vet att jag har stor chans i andra ämnen att få högre betyg. Punkt slut.

Imorgon är det fredag och jag har skola mellan 10.20 och 16.30, längsta skoldagen denna vecka och kommer att förbli det. Känns faktiskt inte så jobbig då det är roliga lektioner jag har, privatekonomi, histora och turism (förutom historian imorgon då jag har glömt att göra den lilla läxan vi fick iförgår, skäms på mig)

Fredagskvällen kommer bjuda på familjemys med film, tacos och grönsaksdipp!

Pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0