Elin - Torsdag 27 januari 2011

Det är inte ofta jag är rastlös och att jag tycker det är tråkigt att ligga i soffan och glo på tv. Men jag är trött på det. Det sticker i mina ben "krampar" i mina fingrar och det känns allmänt tråkigt att vara hemma när ingen annan är det.

Just nu ligger jag och tittar på en barbie film, hur kul liksom? Ska snart gå ut och ta in Balder som har varit i hundgården ett par timmar och sen ska jag ta och göra ett litet mellanmål. Är inte så hungrig men vad kan man annars göra. Kan i och för sig titta ut en massa resor som jag kan tänka mig att åka till, vi ska ju trots allt boka på söndag och jag har inte hittat någon som jag föll sådär jätte mycket för.

Senare i eftermiddag ska jag åka och träna på friskis och svettis. Ska gå på Dans Fuego som är som Zumba som ni kanske hört talats som. Det verkar vara super roligt men jobbigt. Så det ska bli roligt att testa på.

(här ska det då vara en video på hur zumba ser ut, men datorn vill inte sammarbeta med mig. Om ni vill se så gå in på denna länk. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0