Elin - tre stycken tvättkorgar

Gud vad både jag och Amanda har samlat på oss tvätt sen nyår. Så mycket att jag inte vågat ta ner det till tvättstugan för att se mammas reaktion så jag passade på nu när hon inte var hemma. Slängde ner allt från trappan och sen sorterade jag det i rätt så fina högar. Första maskinen är igång nu och förhoppningsvis hinner jag hänga upp den och sätta på en nya maskin innan jag åker.

Innan var jag ute med Balder på en riktigt lång runda ca 1 timme och det var super härligt. Fint väder har det varit också så då var det ännu roligare att vara ute och gå..

Nu ska jag börja skriva på de uppsattser som ska vara inne imorgon, önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Casperoda

Perfect site, i like it!

2011-04-21 @ 11:05:26
URL: http://casperoda.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0