Ida - One down, 92 to go!

Första skoldagen idag. Vad ska man säga? Helt okej faktiskt, hade bara sovmorgon och slutade redan 14.15. Har bara en ny kurs denna termin - Alternativmedicin och den lektionen hade jag idag. Verkar kul, vi kanske ska prova aromaterapi, yoga, akupunktur och sånt! Spännande ;D



   


Till höger ser ni Utstyrsel of the day och till höger Schema for lajf. Underbart schema, usel bildkvalité. Ser ni förresten hur jag även denna termin lyckats välja kurser med färger som passar ihop? Fyfan vad fint ^^
Näe nu ska jag dra och jaga lite mackor och glo på dumburken. Ha ett bra liv!



Kommentarer
Postat av: Syster

Yey, uppdatering, vad kul! Hoppas på fler snart! Alternativmedicin låter spännande. Kramar!

2011-01-10 @ 17:14:07
Postat av: Ida

Svar till syster; två uppdateringar från min sida bara idag! Tjohooo ;D

2011-01-10 @ 22:20:46
URL: http://plenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0