Lizi - Ökänt nummer...

Tyckte att de va dags att skriva ett litet inlägg här nu när det är ett nytt år!

I rubriken skrev jag "okänt nummer", jag måste säga att jag gillar verkligen inte okänt nummer! Tycker inte att det är specielt kul när man blir väckt klockan 2 på natten av att mobilen ringer och när man svarar är det någon som sluddar i andra änden, låter som någon som inte är specielt nykter direkt! Så man lägger på för orkar inte prata med någon som man inte hör vad den säger klockan 2 på natten. Men ungefär 1 minut efter man har lagt på så ringer det igen! Ingen som fattar att om man lägger på så vill man inte prata? Så fick stänga av mobilen för att få någon sömn... x) 
    Så jag tycker det här med okänt nummer inte är specielt bra, jag hade gärna velat kolla upp vem de va som ringde och väckte mig... :P

Aja men får hoppas att ingen ringer mig inatt i alla fall :P

Som sagt nu är det nytt år! 2010 är förbi och 2011 är här!

Nu ska jag nog kolla lite tv sen får jag se vad jag ska göra resten av dagen, kanske åka till flygstaden men vet inte riktigt hur det blir med det ännu :P Ha en superbra dag alla! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0