Elin - 12 juli 2011

Hallojsan!

Idag är det tisdag. Dagarna bara rullar förbi.. Känns som om sommaren kommer vara över innan jag hinner blinka. Dagarna fylls med jobb och mysiga stunder med vännerna och familjen. Igår var jag och Amanda och letade kronjuveler på biografen. Filmen kronjuvelerna var en typiskt svensk film, bra med en verklighetstrogen och sagolik handling. Den röda tråden fanns i filmen hela tiden och säcken knöts ihop i slutet.

Vädret idag är inte på topp så idag blir det att städa mitt rum, gadroben och träna på Friskis&Svettis med syster. Ikväll blir det en tidig kväll för mig då jag jobbar imorgon 9-16, sen är jag ledig i två dagar till men jobbar hela helgen. Tyvärr!

Nu ska jag ta och fixa lite lunch tror jag!

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0