Elin - Lördag 9 juli

Halloj alla sommarglada människor!

Idag är det lördag och jag jobbat hela dagen, började klockan sju och landade hemma igen vid halv fem tiden. Ikväll har jag inte gjort någonting. Jag har tittat på Harry Potter med mina systrar. Nu sitter vi och väntar på att James Bond ska börja. Ska dock upp halv fem imorgon så blir en tidig kväll för mig. Hade hellre varit ute med resten av halva plenisgänget och partajat lite. Men så kan det vara ibland.

Imorgon är det söndag och så jag somsagt jobba. Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. Är antagligen ledig på måndag så det blir kanske att gå på bio, filmkväll eller något annat. Kan ju inte sitta inne och mögla hela sommaren.

Btw så fyller jag år om nio dagar och några timmar. Då blir jag 19 år och det ska firas med tjejkväll men mina favorittjejer.

Hoppas ni har haft en bra lördag och har en fortsatt bra kväll!

Pusshej Leverpastej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0