Elin - Sommarvärme påväg hit!

Halloj!

Har tagit en paus från solandet och sitter på verandan och väntar på att Lizi ska komma hit och göra mig sällskap. Det är en helt underbar dag, solen skiner, himlen är blå och det vinden fläktar skönt. Har intagit min plats på studsmattan där man kommer bort från alla småkryp som lever i gräsmattan.

Idag är det en helt vanlig tisdag. Familjen jobbar och jag är ledig. Jobbade ju hela midsommarhelgen så tycket jag förtjänar fem dagars ledighet innan jobbet drar igång igen. Ska snart ta ut balder på en liten kissrunda, kanske till kiosken för att inhandla en liten isglass? Vi får se. Han lär inte orka gå mycket längre.


Förra året när vi var i Idas sommarstuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0