Elin - Torsdag 23 juni

Godmorgon!

Har precis tittat på sommarlovsmorgon med lillasyster. Flyg 29 saknas är ett program som de igen spelar för alla barn (inklusive mig) men när jag var lite mindre så gick detta programmet och jag bara längtade till varje tisdag och torsdags morgnar då just det gick på sommarlovsmorgon. 

Nu har jag precis ätit lite frukost bestående av fil, banan och flingor och hade tänkt gå ut och lägga mig på studsmattan och sola lite men nu när jag tittade lite nämre så var det inte så fint väder trots allt, gråmulet och blåsigt. Det gillar jag inte.

Imorgon drar jobbet igång och sommarschemat damp ner i brevlådan igår och det ser ut som om jag kommer jobba varenda helg denna sommaren. Inte alls kul men jag få se pengarna framför mig!

Nu ska jag se ifall jag hittar något spännande att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0